+38 (095) 409-87-65   
+38 (098) 409-87-65
+38 (093) 409-87-65

Гарантія та сервісне обслуговування

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:
  • Гарантійний термін на вироби встановлюється у гарантійному талоні.
  • Гарантійний термін відраховується від дати продажу.
  • Умови гарантійного талону включають основні принципи гарантійного обслуговування, але обмежуються гарантійними умовами обслуговування, передбаченими виробником товару і діють в рамках законодавства України " Про захист прав споживачів".
  • Вироби, забезпечені фірмовою гарантією, обслуговуються лише при наданні фірмового гарантійного талона.
  • При поверненні виробу на ремонт (або обмін) Покупець зобов'язаний відв'язати/деактивувати всі зв'язки з виробом від мобільних пристроїв, програмного забезпечення, зняти (або повідомити) встановлені PIN-коди.
  • Транспортування товару в обидві сторони здійснюється за рахунок покупця, якщо не визначено інших умов транспортування.
  • Перед використанням придбаного товару необхідно уважно вивчити Інструкцію з експлуатації виробу (якщо є), умови гарантійних зобов'язань.
ПРАВО ВІДМОВИТИ У ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ВИРОБИ ВИНИКАЄ У ВИПАДКАХ:
  • На виробі видалено, стерто, пошкоджено, переклеєно серійний номер;
  • Пошкоджено гарантійні маркери, пломби;
  • Відсутність обов'язкової повної комплектації виробу;
  • Відсутність фірмового гарантійного талона;
  • Якщо гарантійний талон заповнений неправильно, у ньому є виправлення;
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
  • На дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу. Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних;
  • На витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни при експлуатації виробу, наприклад: батарейки, скотч тощо);
  • На додаткові компоненти, що йдуть у комплекті з виробом (з'єднувальні кабелі, антени, перехідники, монтажні кріплення тощо);
  • На механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцю (споживачеві);
  • На пошкодження, викликані недбалим поводженням та недотриманням правил догляду за виробом;
  • На пошкодження або ненормальне функціонування виробу збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж або інших подібних зовнішніх факторів;
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ ПІДЛЯЖАТЬ ВИКОНАННЯ В ВИПАДКУ, ЯКЩО:
  • На виробі видалено, стерто, пошкоджено, переклеєно серійний номер;
  • Пошкоджено гарантійні маркери, пломби;
  • Порушено правила та умови експлуатації, порушено способи встановлення виробу, викладені в Посібнику користувача;
  • Виріб має явні сліди втручання та спроби некваліфікованого ремонту;
  • Виявлено зміну конструкції або схеми виробу, не передбачених Виробником;
  • Дефект спричинений дією непереборних сил. Нещасними випадками, навмисними чи необережними діями споживача чи третіх осіб;
  • Виявлено пошкодження, спричинені перевищенням стандартної мережної напруги (220В+-10%), впливом вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • Виявлено термічні пошкодження вузлів, компонентів тощо;
  • Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ РОЗШИРЮЮТЬСЯ НА НАСТУПНІ НЕСПРАВНОСТІ:
  • Природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації на будь-яких носіях інформації (якщо є);
  • елементи живлення, світлодіодні лампи, шнури, штекери, гнізда та вилки;


Залишилися питання чи є пропозиції? Скористайтеся формою зворотного зв'язку.
Online-чат
написати у Viber
написати у Whatsapp
написати у Telegram
Mail