Гарантія та сервісне обслуговування
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:
Залишилися питання чи є пропозиції? Скористайтеся формою зворотного зв'язку.
- Гарантійний термін на вироби встановлюється у гарантійному талоні.
- Гарантійний термін відраховується від дати продажу.
- Умови гарантійного талону включають основні принципи гарантійного обслуговування, але обмежуються гарантійними умовами обслуговування, передбаченими виробником товару і діють в рамках законодавства України " Про захист прав споживачів".
- Вироби, забезпечені фірмовою гарантією, обслуговуються лише при наданні фірмового гарантійного талона.
- При поверненні виробу на ремонт (або обмін) Покупець зобов'язаний відв'язати/деактивувати всі зв'язки з виробом від мобільних пристроїв, програмного забезпечення, зняти (або повідомити) встановлені PIN-коди.
- Транспортування товару в обидві сторони здійснюється за рахунок покупця, якщо не визначено інших умов транспортування.
- Перед використанням придбаного товару необхідно уважно вивчити Інструкцію з експлуатації виробу (якщо є), умови гарантійних зобов'язань.
- На виробі видалено, стерто, пошкоджено, переклеєно серійний номер;
- Пошкоджено гарантійні маркери, пломби;
- Відсутність обов'язкової повної комплектації виробу;
- Відсутність фірмового гарантійного талона;
- Якщо гарантійний талон заповнений неправильно, у ньому є виправлення;
- На дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу. Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних;
- На витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни при експлуатації виробу, наприклад: батарейки, скотч тощо);
- На додаткові компоненти, що йдуть у комплекті з виробом (з'єднувальні кабелі, антени, перехідники, монтажні кріплення тощо);
- На механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцю (споживачеві);
- На пошкодження, викликані недбалим поводженням та недотриманням правил догляду за виробом;
- На пошкодження або ненормальне функціонування виробу збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж або інших подібних зовнішніх факторів;
- На виробі видалено, стерто, пошкоджено, переклеєно серійний номер;
- Пошкоджено гарантійні маркери, пломби;
- Порушено правила та умови експлуатації, порушено способи встановлення виробу, викладені в Посібнику користувача;
- Виріб має явні сліди втручання та спроби некваліфікованого ремонту;
- Виявлено зміну конструкції або схеми виробу, не передбачених Виробником;
- Дефект спричинений дією непереборних сил. Нещасними випадками, навмисними чи необережними діями споживача чи третіх осіб;
- Виявлено пошкодження, спричинені перевищенням стандартної мережної напруги (220В+-10%), впливом вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- Виявлено термічні пошкодження вузлів, компонентів тощо;
- Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
- Природне зношування або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
- збереження інформації на будь-яких носіях інформації (якщо є);
- елементи живлення, світлодіодні лампи, шнури, штекери, гнізда та вилки;